Job title: Førstelinjesupport til BRP — Er du vÃ¥r neste kundehelt?
Company: ASTROFARM AS
Job description: Brenner du for å hjelpe mennesker og løse problemer? Da kan det være nettopp deg vi ser etter! Vi ser etter en serviceinnstilt og engasjert medarbeider til vårt team for førstelinjesupport hos BRP Systems. Her blir du det første kontaktpunktet for våre kunder og en nøkkelperson for å sikre deres tilfredshet.Om rollen
Som en del av vårt supportteam er du BRPs ansikt utad. Du vil ta imot innkommende samtaler fra våre kunder, håndtere deres henvendelser og sørge for at de får den hjelpen de trenger. Din evne til raskt å identifisere og løse grunnleggende problemer er avgjørende. Når en sak krever dypere ekspertise, er du ansvarlig for å eskalere den korrekt til vår andrelinjesupport. Dine hovedoppgaver:Besvare innkommende samtaler fra BRPs kunder og gi støtte med grunnleggende problemer og spørsmål.Opprette saker i vårt sakshåndteringssystem (Zendesk) under eller etter samtale.Håndtere saker i førstelinjesupport via Zendesk.Eskalere saker til andrelinjesupport når de ikke kan løses i førstelinjen.Bidra med forslag til innhold i vår FAQ basert på vanlige spørsmål og utfordringer.Noe beredskap for telefonsupport på kvelder og helger kan forekomme.Hvem er du?
Vi ser etter deg som motiveres av å jobbe kundeorientert og som trives med å være den første kontakten for våre brukere. Du er en resultatorientert problemløser som ikke gir deg før saken er løst. Du er en lagspiller og bidrar gjerne til teamets suksess. Selv i utfordrende situasjoner beholder du en positiv holdning og viser initiativ. Du har et genuint servicefokus og lytter aktivt for å forstå kundens behov og kommuniserer klart og tydelig. Kvalifikasjoner:Tidligere erfaring fra kundeservice eller lignende serviceyrker er en fordel.Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.Grunnleggende teknisk forståelse og evne til raskt å sette deg inn i nye systemer.Vi tilbyr:
En spennende rolle i et dynamisk miljø hvor du får mulighet til å utvikle deg og bidra til våre kunders suksess. Du blir en del av et støttende team hvor samarbeid og kundetilfredshet står i fokus. Vi er et raskt voksende selskap som tilbyr teknologiske løsninger som kontinuerlig forbedres og utvikles med nye funksjoner. Vi jobber tett mellom avdelinger, og det er derfor viktig at du er fleksibel og liker å bidra i ulike sammenhenger. Du vil ha arbeidssted på Astrofarm sitt kontor i Asker. Astrofarm er en del av BRP-gruppen, og du vil være en del av BRPs supportteam med kollegaer i Sverige, Danmark, Norge og Finland.Er du klar for utfordringen?
Send inn din søknad i dag! Vi gleder oss til å høre fra deg.Om bedriftenBRP Systems Group er et SaaS-selskap grunnlagt i 2004. Vi har hovedkontor i Linköping, Sverige og er i dag rundt 125 ansatte i fire land. Våre systemer brukes på over 2800 anlegg innen trenings- og fitnessbransjen i ti land, noe som gjør at våre produkter når over 3,5 millioner sluttbrukere!Du som en gang har booket spinning, en PT-time eller har sjekket inn i resepsjonen på et treningssenter, har trolig brukt våre produkter som sluttbruker. Hvis du har fornyet et abonnement eller betalt i kassen, har resepsjonisten dessuten jobbet i våre systemer. Vi er den ledende leverandøren i Norden og jobber hardt for å fortsette å ekspandere.SektorPrivatNettsted
Expected salary:
Location: Hvalstad, Viken
Job date: Thu, 12 Jun 2025 22:43:25 GMT
Click here to Apply for the job now!
Write an article about Førstelinjesupport til BRP — Er du vÃ¥r neste kundehelt? in Norwegian
Bids