web analytics
  • Bærum kommune-Lederstøtte

Bærum kommune-Lederstøtte

Høvik, Viken

nok0

Type : Job
Condition : N/A
Warranty : N/A

Description


Job title: Lederstøtte

Company: Bærum kommune

Job description: Solvik sykehjem er et elegant nybygg som ligger i grønne omgivelser på Høvik i Bærum kommune. Vi har flotte uterom med en vakker sansehage, og en hyggelig kafé hvor det arrangeres ulike tilstelninger for beboerne.Solvik sykehjem har 100 beboere fordelt på 4 somatiske langtids-avdelinger. Vi er opptatt av at de eldre skal oppleve en meningsfull hverdag med varierte aktiviteter, god pleie og omsorg, og føle seg trygge gjennom hele døgnet. Vi skal hjelpe til å opprettholde mestringsfølelse og tilstrebe størst mulig grad av selvhjulpenhet, samt tilrettelegge for en god avslutning i livets siste fase.Som ansatt på Solvik sykehjem er du med på å påvirke hverdagen i samarbeid med dine nye kolleger. Det er enkelt å komme seg hit, med gode buss- og togforbindelser fra blant annet Oslo og Drammen eller gratis innendørs ansatt-parkering. Ta gjerne en titt på vår offisielle facebook-sidehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100064772526150Som lederstøtte på Solvik sykehjem får du en unik mulighet til å få innsikt i hvordan et sykehjem driftes. Du vil samarbeide tett med sykehjemsledelsen om ulike behov og oppgaver som må utføres, og bidra til at tjenestene driftes på en økonomisk og faglig forsvarlig måte.Arbeidsoppgaver

  • Foreta innleie på de 4 avdelingene
  • Dekke opp vakter ved sykefravær, ferier og vakante vakter
  • Utføre ulike lederstøtteoppgaver for tjenesteleder og avdelingsledere
  • Bistå avdelingsledere med IKT systemer og tilganger
  • Bistå med rekruttering til avdelingene
  • Sikre at nyansatte får velkomstpakker, med opplæringsplan og adgangskort
  • Undervisning / opplæring av ansatte, f.eks. Teams, aktiv forsyning og brannvern
  • Kontroll av fakturaer
  • Bistå avdelingsleder for husavdelingen med bestilling av varer
  • Følge opp aktiv forsyning og sikre driften av lageret i samarbeid med husøkonom, kvalitetsrådgiver og avdelingsledere
  • Postfordeler i WebSak
  • Bistå i aktuelle prosjekter

Kvalifikasjoner

  • Utdanning fra høyskole eller annen relevant fagutdanning innen kontor/administrasjon/helse. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav

Det er ønskelig med:

  • God kjennskap til utarbeidelse av turnuser, fortrinnsvis Visma ressursstyring eller Gat
  • Erfaring med innleie av vikarer og personell til avdelinger
  • Høy digital kompetanse og erfaren IT-bruker
  • God økonomiforståelse
  • God systemforståelse – Alusta, WebSak, LØP, Serviceportal, EPOS, ASCOM etc.
  • Erfaring med fakturabehandling/regnskap/budsjett
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende

Personlige egenskaperVi ser for oss at du

  • er god til å kommunisere, både med kolleger, beboere, pårørende og andre samarbeidspartnere
  • arbeider systematisk, strukturert og har evne til å gjennomføre
  • er analytisk og systematisk
  • er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
  • tar tak i ting på eget initiativ
  • er løsningsorientert
  • har pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
  • er blid, vennlig og serviceinnstilt

Vi tilbyr

  • Hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Velferdsteknologi
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Konkurransedyktig lønn
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Gratis parkering innendørs i garasje
  • Dagstilling mandag- fredag
  • Gyldig politiattest i henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

Om arbeidsgiverenSammen skaper vi et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.SektorOffentligStedSolvikveien 21, 1363 HøvikBransjeHelse og omsorg,Offentlig administrasjonStillingsfunksjonKonsulentArbeidsspråkNorskNøkkelordLederstøtte, Konsulent

Expected salary:

Location: Høvik, Viken

Job date: Tue, 30 Apr 2024 22:50:41 GMT

Click here to Apply for the job now!

Write an article about Lederstøtte in Norwegian

Location

Høvik, Viken

Bids

*Your phone number will be shown to post author
Write a Review
Profile Picture
 
marketing
Individual
WhatsApp

Send Messages

Send Message
Total Bids
0
Highest Bid
Lowest Bid
Safety tips for deal
  1. Use a safe location to meet seller
  2. Avoid cash transactions
  3. Beware of unrealistic offers
Android App
Android App
Top