web analytics
  • -Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?

-Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?

Sandvika, Viken

nok0

Type : Job
Condition : N/A
Warranty : N/A

Description

Job title: Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?

Company:

Job description: Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?Park- og veidrift er en driftsavdeling på tjenestestedet Natur,- idrett, og veidrift i Bærum kommune. Avdelingen består av 40 fast ansatte oghar ansvar for drift av kommunens grå og grønne arealer. Dette innebærerdriftsansvar for over 500 km gate,- vei- og torgareal, et stort antallparker og friområder samt et stort antall parkeringsplasser. Vi utførermye i egenregi, men har også ansvar for oppfølging av et betydelig antalldriftskontrakter med eksterne entreprenører.Avdelingens driftspersonell er organisert i 4 lokasjoner som kalles roder/rodestasjoner, hvor hver rode har en driftsleder med hvert sitt team.Administrasjonen bestående av 5 personer som har kontorplass i en flott og nyoppusset kommunegård iSandvika, og vi ønsker nå å styrke vår administrative del av organisasjonen. Visøker derfor en person hvor oppgaver innenfor HR og organisasjonsstøtte ersentralt.Vi ser etter deg som har kompetanse innen HR, personaloppfølging, kvalitetssikring, internkontroll, samt support og rådgivning i enorganisasjonsmodell, og som finner det spennende å kunne være med ogvidereutvikle avdelingen i samsvar med våre høye ambisjoner.Arbeidsoppgavene vil være svært varierte og ikke begrenset til nevnte områder. Lederhjelp og støtte/support til våre ansatte vil utgjøre enbetydelig del av stilingen. Ved tiltredelse vil arbeidsoppgaver kunne tilpassespersonlig egnethet og kompetanse.Tiltredelse etter avtale.Arbeidsoppgaver

  • Løpende operative og administrative HR-oppgaver og organisasjonsstøtte
  • Generell lederstøtte for avdelingsleder
  • Støtte driftsledere i håndtering av diverse HR-relaterte spørsmål, inkludert sykefravær, tilrettelegging og oppfølging, lønn, ferie, og andre personalrelaterte saker
  • Håndtering av- og være bindeledd mellom ansatte og HR/Lønn/IT sentralt ved diverse spørsmål
  • Oppfølging av HMS-KS-IK arbeid, samt bidra til utvikling og implementering av policyer og prosedyrer innenfor disse områdene
  • Videreutvikle enhetens verktøykasse og sørge for at organisasjonen er kjent med- og benytter denne
  • Oversikt over ansattes kompetanse, kurs og sertifikater, samt bestilling og koordinering av kursing og sertifiseringer for ansatte, både systemopplæring og fagrelaterte kurs
  • Annet administrativt arbeid etter behov

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå innen HR, organisasjonsutvikling, administrasjon, ledelse eller tilsvarende er ønskelig
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Erfaring fra lignende rolle, helst innen bygg- og anleggsbransjen er ønskelig
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig er et krav
  • Strukturert, nøyaktig og god evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
  • Kjennskap til lover og regler innen arbeidsrett og HMS
  • God kjennskap til bruk av Office og andre digitale løsninger, generelt gode IT-kunnskaper er et krav
  • Noe arbeidserfaring er ønskelig, innen HR/administrasjon, der oppgaver også inneholdt kommunikasjon og samarbeid med mennesker
  • Førerkort kl. B er et krav

Personlige egenskaper

  • Ansvarsfull, strukturert og resultatorientert
  • Positiv, entusiastisk og løsningsorientert
  • Selvstendig
  • Utadvendt og med gode kommunikasjonsevner
  • Nysgjerrige og nytenkende, gjerne en som tenker utenfor boksen

Personlig egnethet vil vektleggesVi tilbyr

  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Flotte kontorlokaler med tilgang kantine og kafe i vår nye kommunegård
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn

Om arbeidsgiverenSammen skaper vi et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.

  • Sektor: Offentlig
  • Sted: Arnold Haukelands plass 10, 1338 Sandvika
  • Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Bygg og anlegg, Offentlig administrasjon
  • Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kontor og administrasjon / Sekretær
  • Arbeidsspråk: Norsk

NøkkelordHR, Lederhjelp, Offentlig administrasjon

Expected salary:

Location: Sandvika, Viken

Job date: Sat, 06 Jul 2024 22:11:34 GMT

Click here to Apply for the job now!

Write an article about Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver? in Norwegian

Location

Sandvika, Viken

Bids

*Your phone number will be shown to post author
Write a Review
Profile Picture
 
marketing
Individual
WhatsApp

Send Messages

Send Message
Total Bids
0
Highest Bid
Lowest Bid
Safety tips for deal
  1. Use a safe location to meet seller
  2. Avoid cash transactions
  3. Beware of unrealistic offers
Android App
Android App
Top