web analytics
  • -Kundeservice 100% fast stilling – Megaflis Netthandel

-Kundeservice 100% fast stilling – Megaflis Netthandel

Billingstad, Viken

nok0

Type : Job
Condition : N/A
Warranty : N/A

Description

Job title: Kundeservice 100% fast stilling – Megaflis Netthandel

Company:

Job description: Megaflis.no – vårt digitale varehus er en av Norges ledende e-handelsvirksomheter i sin bransje og er et viktig bindeledd mellom kunder, hovedkontor og butikkene.Dagene våre byr på et høyt, men overkommelig tempo. Sammen er vi opptatt av å støtte hverandre gjennom kompetanse- og erfaringsdeling. Du trenger ikke å kunne alt i forkant av at du begynner hos oss, men du må være nysgjerrig og læringsvillig. Vi ønsker at våre neste kundebehandlere har god lagånd og trives i et miljø hvor man spiller hverandre gode og byr på seg selv. Er du vår neste?Hos oss vil du få:

  • Gode kollegaer som støtter hverandre – her er det høyt under taket og lov å være seg selv
  • Arbeidsoppgaver som er gøy og gir deg mestringsfølelse
  • Påvirkningskraft i jobben din, hvor du kan være med å forme Megaflis sin fremtid
  • God produktopplæring og kunnskap – som du også kan få bruk for videre i livet
  • Jevnlig kursing
  • Mulighet for karrierevekst – hos oss heier vi på hverandre og ansetter ofte internt til andre stillinger
  • Sosialt miljø og til og med kanskje venner for livet
  • Personalgoder
  • Treningsavtale
  • Gode kantineordninger

Vi leter nå etter deg som:

  • Motiveres av å gi god kundeservice og mener det
  • Liker at ingen dager er like og trives i et hektisk miljø
  • Du samarbeider godt med andre, deler kunnskap, erfaringer og informasjon
  • Nysgjerrig og lærevillig
  • Løsningsorientert og god til å tenke nytt
  • Forstår at noen dager kan være utfordrende og tåler direkte tilbakemeldinger fra kundene våre
  • Har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
  • Gjerne har erfaring fra en digital hverdag, med god data- og systemforståelse

Som kundebehandler i kundeservice vil din rolle være å veilede kundene våre i digitale plattformer, besvare henvendelser både på telefon, chatt og e-post, følge opp nettordrer og bistå i interne prosjekter blant annet.
Vi lever etter «Alltid fornøyde kunder», det er derfor viktig at du også ønsker å formidle dette i våre digitale plattformer.Vi er en multikulturell bedrift og er opptatt av å speile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte personer til å søke uansett kjønn, alder eller bakgrunn.
Alle søknader og vedlegg du deler i rekrutteringsprosessen blir behandlet konfidensielt hos oss – her vil du oppleve en trygg prosess som ivaretar dine personopplysninger.Vi gleder oss til å høre fra deg og ønsker deg en Megafin dag!Kontaktperson for stillingenLasse Merkesdal98472200Kopier telefonnummerKopier e-postadresseOm bedriftenPå slutten av 90-tallet fantes det kun én Megaflis butikk, i et lite lokale på Alnabru – men i dag teller vi med stolthet opp 21 varehus og er én av bransjens største nettbutikker. Vi har i løpet av disse årene kapret hjertene til alle som elsker oppussing til lave priser, fordi hos oss får kundene muligheten til å skape sitt drømmehjem.Det mest verdifulle vi har er våre medarbeidere. Vi ser viktigheten av å satse på utvikling og gi de ansatte tillit. Kjennetegnet til Megaflis er at vi er rause og vi tør å tenke nytt – det betyr at menneskene du finner hos oss er ekte (vare) og tar vare på hverandre, samtidig som vi er endringsvillige og har et sterkt pågangsmot. Dette er grunnen til at vi har Norges beste kolleger!NettstedFacebook

Expected salary:

Location: Billingstad, Viken

Job date: Tue, 25 Jun 2024 22:47:13 GMT

Click here to Apply for the job now!

Write an article about Kundeservice 100% fast stilling – Megaflis Netthandel in Norwegian

Location

Billingstad, Viken

Bids

*Your phone number will be shown to post author
Write a Review
Profile Picture
 
marketing
Individual
WhatsApp

Send Messages

Send Message
Total Bids
0
Highest Bid
Lowest Bid
Safety tips for deal
  1. Use a safe location to meet seller
  2. Avoid cash transactions
  3. Beware of unrealistic offers
Android App
Android App
Top