web analytics
  • Bærum kommune-Administrerende leder med ansvar for SFO og HMS

Bærum kommune-Administrerende leder med ansvar for SFO og HMS

Høvik, Viken

nok0

Type : Job
Condition : N/A
Warranty : N/A

Description


Job title: Administrerende leder med ansvar for SFO og HMS

Company: Bærum kommune

Job description: Administrerende leder med ansvar for SFO og HMS Høvik Verk skole, Bærum kommuneOm stillingenI Bærum skal både elever, lærere og skolen selv være godt rustet for fremtiden. For å sikre det, er vi opptatt av å være i utvikling. Søkelyset er på læring, gode relasjoner, livsmestring og tilpasning til samfunnsutviklingen – læring i det 21.århundre. Vi ønsker, til enhver tid, å være en relevant og aktiv samfunnsaktør. Bærum kommune har en tydelig plan for skolen og politikere med engasjement for skolens oppdrag. Å jobbe som skoleleder i en stor kommune med robuste skoler og fagmiljøer, innebærer å være del av et godt faglig og sosialt profesjonsfellesskap som virkelig vil noe med innsatsen sin. Å få være del av dette laget gir gode muligheter for deg med rett kompetanse, i tillegg til evne og vilje til samspill med kolleger. Vi deler alle en vilje til å bidra til å åpne dører mot verden og fremtiden for elevene våre. Bli med og sett spor.Vil du jobbe i et inkluderende, trivelig og faglig dyktig miljø, hvor de ansatte er ambisiøse på elevenes vegne? Vi er en liten dynamisk ledergruppe som blant annet mangler en administrativ avdelingsleder, og den vi søker etter skal ha ansvaret for SFO og HMS. Vi ser på hele personalet og alle elevene som våre, og spiller på hverandres styrker, slik at vi blir et best mulig lederteam for elever, foresatte og ansatte.Høvik Verk skole er en barneskole med 378 elever. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser med skogen, sjøen og idrettsanlegg i umiddelbar nærhet. Dette gir flotte og spennende muligheter for skole og SFO. Samtidig har skolen gode kollektivforbindelser og ligger sentralt med tanke på buss og tog.
Høvik Verk skole har et kompetent og utviklingsorientert personale. Vi er opptatt av arbeidsmiljøet, og er kjent for å ha et personale med mye humor og glede. Vi har en engasjert og positiv foreldregruppe og et godt samarbeid med FAU. I tillegg til dette har vi en fantastisk skolekonsulent som hjelper til med stort og smått og en meget dyktig og engasjert skolebibliotekar.Skolens visjon er: Høvik Verk skole – en aktiv skole, og vi ønsker å være en skole som ser, løfter og utfordrer elevene. Vi har de siste årene jobbet systematisk med å utvikle profesjonsfellesskapet på skolen. Helhetlig tankegang og felles rutiner er viktig for oss, og vi tror at et tett og målrettet samarbeid mellom lærerne bidrar til at elevene lærer mer og bedre. Vi har brukt læringsbrett 1:1 i 5 år og skal fortsette å videreutvikle vår kompetanse i hvordan dette verktøyet kan øke elevenes læringsutbytte. Vi fokuserer daglig på at alle elever skal trives og ha det trygt. Skolen har egen plan for trygt og godt skolemiljø, og det jobbes med inkluderende læringsmiljø i tett samarbeid med foresatte.Vi søker nå en trygg og varm person som brenner for å skape et godt fritidstilbud til barn på SFO.NøkkelinformasjonSøknadsfrist:08.05.2024Arbeidsgiver:Bærum kommuneSted:HøvikStillingstittel:AvdelingslederStillinger:1Heltid / Deltid:DeltidAnsettelsesform:FastStillingsprosent:70Webcruiter-ID:4808393275Sosial deling :Arbeidsoppgaver

  • Administrasjon – Utarbeide rutiner, lede arbeid med implementering av nye systemer, følge opp alle administrative oppgaver
  • Økonomi – Budsjett, regnskap, anskaffelser og innkjøp for SFO
  • Lønn og HR – Variabel lønn, fravær, ansettelser og reiseregning
  • HMS – Systematisk HMS-arbeid, miljøledelse, beredskap
  • Bygg – tett samarbeid med eiendom og forvalter
  • IKT – Administrasjon og brukerstøtte lokalt og i samarbeid med IT-brukerstøtte
  • Ledelse – Personalledelse for ikke-pedagogisk personale kan bli aktuelt
  • Bistå med øvrige oppgaver ved behov i ledelsen og administrasjon. Oppgaver kan dermed endre seg over tid

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen HR og administrasjon, minimum bachelorgrad
  • Utdanning innen personalutvikling og ledelse
  • God kjennskap til offentlig forvaltning, avtale- og regelverk
  • Erfaring innen administrative tjenester, prosesser og systemer
  • God kjennskap til trepartssamarbeidet, beslutningsprosesser og erfaring med å skape gode samarbeidsrelasjoner mellom de ulike partene i saker
  • Relevant yrkeserfaring kan være jobb med ansvarsområde fra offentlig sektor og/eller større organisasjoner/institusjoner og erfaring fra servicebransjen
  • Evne til å utvikle og forbedre administrative prosesser
  • Lede prosesser og samhandle med flere involverte instanser
  • Være resultatorientert og ha god gjennomføringsevne
  • Svært god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne, minimum norskprøve B2

Personlige egenskaper

  • Er strukturert og nøyaktig
  • Er ansvarsbevisst og trygg
  • Liker å være del av et pulserende arbeidsmiljø
  • Er en relasjonsskapende lagspiller
  • Har evne til å håndtere krevende uforutsette situasjoner (beredskap)
  • Er løsningsorientert, lojal og fleksibel
  • Har en planmessig og strukturert arbeidsmåte og evne til refleksjon
  • Har gode samarbeids-, kommunikasjons- og problemløsningsevner

Vi tilbyr

  • Offentlig tjenestepensjon
  • Stillingen er en deltidsstilling på 70%
  • Lønn innenfor aktuelt lønnsspenn

Gyldig politiattest iht. §10-9 i Opplæringsloven må fremlegges før tiltredelseAdresse: Fjordveien 76, 1363 Høvik, NorgeKontaktinformasjonMaryann Kjøbli KristiansenRektorOm arbeidsgiverenSammen skaper vi et godt og for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.

Expected salary:

Location: Høvik, Viken

Job date: Sat, 04 May 2024 02:16:46 GMT

Click here to Apply for the job now!

Write an article about Administrerende leder med ansvar for SFO og HMS in Norwegian

Location

Høvik, Viken

Bids

*Your phone number will be shown to post author
Write a Review
Profile Picture
 
marketing
Individual
WhatsApp

Send Messages

Send Message
Total Bids
0
Highest Bid
Lowest Bid
Safety tips for deal
  1. Use a safe location to meet seller
  2. Avoid cash transactions
  3. Beware of unrealistic offers
Android App
Android App
Top